Семінар-трэнінг у дыстанцыйнай форме
03.02.2021План правядзення семінара і памятка для педагогаў.
Педагогі выканалі заданні і прайшлі анлайн-тэсціраванне для вызначэння ўзроўню валодання нормамі ацэнкі вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў па вучэбных прадметах (заданні размешчаны https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdBHC5jaLhUCDM3YV-xKaU8LugeJu_mc0cvEK4CNVsO6QV0VQ/viewform ).
Вынікі тэсціравання педагогаў
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1I3ssEAWWjyJGm_ooUs1Ap8tuVnDqgW_-YIBv9KSEuew/edit?usp=sharing
Распрацавалі рэкамендацыі для настаўнікаў па падрыхтоўцы да ўроку ў адпаведнасці з асноўнымі патрабаваннямі да эфектыўнай арганізацыі ацэначнай дзейнасці настаўніка:
сфармулюйце мэты ўрока з улікам узроўню навучанасці вучняў, патрабаванняў вучэбнай праграмы, зместу вучэбнага матэрыялу;
вызначце крытэрыі поспеху, з якімі вы пазнаёміце навучэнцаў;
напішыце, на што вы будзеце звяртаць увагу падчас працы вучняў, на што неабходна звяртаць увагу самім навучэнцам;
вызначце чаканы вынік кожнага этапу ўрока (што вучні будуць ведаць, умець і інш.);
вызначце, з дапамогай якіх сродкаў вы і навучэнцы зможаце даведацца, ці авалодалі яны матэрыялам урока;
падумайце аб карэкціруючых дзеяннях (калі вынікі этапаў урока будуць дасягнуты не ўсімі навучэнцамі);
вызначце, з дапамогай якіх сродкаў вы арганізуеце самаацэнку навучэнцаў;
вызначце варыянты дамашняга задання для розных вынікаў выхаднога кантролю;
вызначце крытэрыі поспеху пры выкананні дамашняга задання.