Пункт карэкцыйна-педагагічнай дапамогі

Графік і тэмы правядзення кансультацый настаўніка-дэфектолага ПКПД

ГРАФІК КАНСУЛЬТАЦЫЙ

настаўніка-дэфектолага

пункта карэкцыйна-педагагічнай дапамогі

 Шабуні Н.І.

на 2022/2023 навучальны год

 

Першы чацвер  месяца

з 10.00 да 10.45

кабінет 303


 

Тэмы правядзення кансультацый настаўніка-дэфектолага ПКПД 

на 2022/2023 навучальны год

п/п

Дата

Час

Група асоб, для якіх

праводзіцца

кансульгацыя

Тэма

1.

01.09

10.00-10.45

Для законных прадстаўнікоў навучэнцаў

Гульні для развіцця фанематычнага слыху

2.

06.10

10.00-10.45

Для

педагагічных

работнікаў

Навучанне дзяцей з АПФР з улікам індывідуальных асаблівасцей успрымання інфармацыі

3.

03.11

10.00-10.45

Для законных прадстаўнікоў навучэнцаў

Узбагачаем слоўнік дзяцей: практыкаванні з назоўнікамі

4.

01.12

10.00-10.45

Для законных прадстаўнікоў навучэнцаў

Развіццё дробнай маторыкі як эфектыўны спосаб падрыхтоўкі рукі дзіцяці да пісьма

5.

05.01

10.00-10.45

Для

педагагічных

работнікаў

Сумесная работа настаўніка- дэфектолага і выхавацеля дзіцячага сада па фарміраванню звязнай мовы ў дзяцей з АПФР

6.

02.02

10.00-10.45

Для

педагагічных

работнікаў

Сумесная работа настаўніка- дэфектолага і выхавацеля ГПД па развіццю мовы і фарміраванні лексіка- граматычнага ладу ў дзяцей з АПФР

7.

02.03

10.00-10.45

Для законных прадстаўнікоў навучэнцаў

Узбагачаем слоўнік дзяцей: практыкаванні з дзеясловамі

8.

06.04

10.00-10.45

Для законных прадстаўнікоў навучэнцаў

Узбагачаем слоўнік дзяцей: практыкаванні з прыметнікамі

9.

04.05

10.00-10.45

Для законных прадстаўнікоў навучэнцаў

Чаму дзіця робіць памылкі, або што такое дысграфія

 

свернуть

Графік работы настаўніка-дэфектолага

ГРАФІК

работы настаўніка-дэфектолага

Шабуні Наталлі Іванаўны

на 2022/2023 навучальны год

 

Дні тыдня

Час працы

Панядзелак

8.15 – 9.00 (абслугоўванне д/с)

12.50 – 15.20

16.00 – 17.00 (абслугоўванне д/с)

Аўторак

8.15 – 9.00 (абслугоўванне д/с)

11.05 – 11.25 (абслугоўванне д/с)

12.50 – 15.20

16.00 – 17.00 (абслугоўванне д/с)

Серада

8.20 – 9.00 (абслугоўванне д/с)       

11.00 – 11.25

13.45 – 15.25

16.40 – 17.00 (абслугоўванне д/с)

Чацвер

12.50 – 14.30

16.40 – 17.25 (абслугоўванне д/с)

Пятніца     

8.20 – 9.00 (абслугоўванне д/с)

13.20 – 15.25

16.00 – 16.45 (абслугоўванне д/с)

 

УЗГОДНЕНА

Пасяджэнне прафсаюзнага камітэта

Пратакол № 8 ад 31 жніўня 2022

свернуть

Прэзентацыя пункта карэкцыйна-педагагічнай дапамогі

 

У школе пад кіраўніцтвам настаўніка-дэфектолага Шабуні Наталлі Іванаўны працуе пункт карэкцыйна-педагагічнай дапамогі (https://disk.yandex.by/d/2P6t3fwRfjp45A).  Асноўнай мэтай дзейнасці пункта з'яўляецца арганізацыя і аказанне карэкцыйна-педагагічнай дапамогі дзецям, якія адчуваюць значныя ўстойлівыя або часовыя цяжкасці ў засваенні вучэбнай адукацыйнай праграмы школьнай адукацыі.

Задачамі пункта з'яўляюцца: вывучэнне асаблівасцяў псіхафізічнага развіцця навучэнцаў з мэтай вызначэння аптымальных шляхоў аказання ім карэкцыйна-педагагічнай дапамогі; фарміраванне агульных здольнасцяў да навучання з мэтай выканання навучэнцамі патрабаванняў адукацыйных стандартаў адукацыі; фарміраванне пазітыўнай матывацыі да вучэбнай дзейнасці, развіццё функцый самакантролю і адвольнай рэгуляцыі паводзін у навучэнцаў.

Напрамкі работы пункта карэкцыйна-педагагічнай дапамогі: карэкцыя гукавымаўлення; развіццё фанематычных працэсаў; папаўненне актыўнага і пасіўнага слоўніка; фарміраванне граматычнага ладу мовы; развіццё звязнай мовы; удасканаленне навыкаў пісьма і чытання; развіццё псіхічных працэсаў: увагі, памяці, мыслення.

Кабінет працуе ў адпаведнасці з графікам, зацверджаным дырэктарам школы. У кабінеце маецца неабходная плануючая і нарматыўная прававая дакументацыя.         

Кабінет працуе ў адпаведнасці з санітарна - гігіенічнымі патрабаваннямі.  Памяшканне   раздзелена на функцыянальныя зоны: вучэбную, гульнявую, рэлаксацыйную, зону сэнсорнага вопыту, зону развіцця дробнай маторыкі і канструктыўнага праксіса, зону развіцця артыкуляцыйнай маторыкі і пастаноўкі гукаў,  зону тэхнічных сродкаў навучання.

Заняткі праводзяцца ў займальнай форме, з выкарыстаннем разнастайных дыдактычных гульняў.        Для старэйшых вучняў выкарыстоўваюцца заданні па тэмах у выглядзе рэбусаў, лагапедычнай арыфметыкі, крыжаванак. У рабоце выкарыстоўваюцца гульнявая, камунікатыўная, інфармацыйна-камунікацыйная, здароўезберагаючая тэхналогіі.

         На працягу года праводзяцца кансультацыі для педагогаў школы, выхавацеляў дзіцячага сада і законных прадстаўнікоў дзяцей. Сістэматычна абнаўляецца інфармацыйны і практычны матэрыял для бацькоў і педагогаў.

 

 

https://disk.yandex.by/d/2P6t3fwRfjp45A

свернуть