Учителю-предметнику

Обязанности дежурных педагогических работников во время проведения экзаменов

                                                               ЗАЦВЯРДЖАЮ

                                                           дырэктар дзяржаўнай установы  адукацыі    

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­                                                            “Ільянская сярэдняя школа імя А.А.Грымаця”

                                                             _____________І.А.Юшко

                                                            02 .05.2020

 

 

 

Абавязкі дзяжурнага адміністратара

  1. Прыходзіць у школу за гадзіну да пачатку экзаменаў, правярае гатоўнасць памяшканняў, дзе будуць праводзіцца экзамены.
  2. Адказвае за выкананне правілаў унутранага распарадку, устаноўленага падчас экзаменаў.
  3. Кіруе працай дзяжурнага настаўніка.
  4. Дае тлумачэнні і ўказанні настаўнікам, навучэнцам, бацькам і іншым наведвальнікам школы па пытаннях, звязаных з правядзеннем экзаменаў.
  5. Прымае ўсіх прадстаўнікоў дзяржаўных і грамадскіх арганізацый, дакладвае аб іх прыбыцці дырэктару школы.

Абавязкі дзяжурнага настаўніка

  1. З'яўляецца ў школу за 30 хвілін да пачатку экзаменаў.
  2. Адказвае за парадак і цішыню падчас іспытаў.
  3. Не дапускае знаходжання ў час экзаменаў навучэнцаў і пастаронніх асоб у калідоры.
  4. Аб усіх здарэннях неадкладна дакладвае дзяжурнаму адміністратару або дырэктару школы.
  5. Падпарадкоўваецца дзяжурнаму адміністратару, выконвае яго ўказанні і распараджэнні.

 

 

 

 

свернуть

Обязанности членов экзаменационных комиссий

                                                                  ЗАЦВЯРДЖАЮ

                                                                  дырэктар дзяржаўнай  установы адукацыі

                                                                 “Ільянская сярэдняя школа імя А.А.Грымаця”

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­                                                                  _____________І.А.Юшко

                                                                  02.05.2020

 

 

Абавязкі экзаменацыйнай камісіі ў час правядзення экзамену

Абавязкі старшыні экзаменацыйнай камісіі:

  1. За гадзіну да пачатку экзамену праверыць наяўнасць экзаменацыйнага матэрыялу (спісы навучэнцаў, экзаменацыйныя білеты, нумары білетаў, пратакол, бланкі адказаў, дакументы на вызваленне ад экзамену, класны журнал) .
  2. Праверыць гатоўнасць памяшкання да правядзення экзамену.
  3. За 20 хвілін да пачатку экзамену праверыць яўку ўсіх членаў камісіі і нагадаць членам камісіі парадак правядзення экзамену, патрабаванні да выстаўлення адзнак, правы і абавязкі членаў камісіі.
  4. Размеркаваць абавязкі паміж членамі камісіі.
  5. Кантраляваць правільнасць вядзення пратакола экзамену, аб'ектыўнасць выстаўлення адзнак, выкананне Правілаў правядзення атэстацыі.
  6. Пасля правядзення экзаменаў і абмеркавання адзнак абвясціць іх навучэнцам і здаць усе матэрыялы па правядзенні экзамену дырэктару школы.

Абавязкі экзаменуючага настаўніка:

  1. Прыходзіць у школу за 30 хвілін да пачатку экзамену, раскладвае паперу і экзаменацыйныя білеты. На пісьмовым экзамене падрыхтоўвае заданні работ (піша на дошцы або капіруе).
  2. Правярае яўку навучэнцаў на экзамен, у выпадку няяўкі навучэнцаў, высвятляе прычыну адсутнасці.
  3.  За 15 хвілін да пачатку экзамену паведамляе намесніку дырэктра па вучэбнай рабоце колькасць вучняў, якія з’явіліся на экзамен.
  4. Удзельнічае ў апытванні навучэнцаў, праверцы работ і выстаўленні экзаменацыйнай адзнакі.
  5. Выстаўляе экзаменацыйныя i падагульняючыя адзнакi ў класныя журналы.
  6. Пасля выстаўлення экзаменацыйных адзнак у класны журнал афармляе справаздачу па выніках экзамену.
  7. Па выніках экзамену прадстаўляе намесніку дырэктра па вучэбнай рабоце справаздачу ў дзень правядзення экзамену.

Абавязкі настаўніка - асістэнта:

  1. Прыходзіць у школу за 30 хвілін да пачатку экзамену, раскладвае бланкі і экзаменацыйныя білеты. На пісьмовым экзамене па матэматыцы падрыхтоўвае заданні работ (піша на дошцы або капіруе).
  2. Запаўняе пратаколы.
  3. Сочыць за выкананнем дысцыпліны падчас правядзення экзаменаў.
  4. Удзельнічае ў апытанні навучэнцаў, праверцы работ і выстаўленні экзаменацыйнай адзнакі.
свернуть

Проведение итоговой аттестации учащихся

Памятка-инструкция для членов экзаменационных комиссий
развернуть

Памятка-инструкция для членов экзаменационной комиссии

 

  1. Выпускные экзамены по учебным предметам, которые проводятся в письменной форме, начинаются с 9.00.
  2. По завершении обучения и воспитания на II ступени общего среднего образования на проведение выпускных экзаменов по учебным предметам, которые проводятся в письменной форме, отводится:

4 астрономических часа – по учебному предмету ”Математика“;

1 астрономический час – по учебным предметам ”Белорусский язык“, ”Русский язык“.

  1. По завершении обучения и воспитания на III ступени общего среднего образования на проведение выпускных экзаменов по учебным предметам, которые проводятся в письменной форме, отводится:

5 астрономических часов – по учебному предмету ”Математика“;

4 астрономических часа – по учебным предметам ”Белорусский язык“ и ”Русский язык“.

  1. На выпускные экзамены учащимся не разрешается приносить тетради, учебники, учебные и справочные материалы.
  2. При сдаче выпускных экзаменов учащимся выдаются листы бумаги со штампом учреждения образования для выполнения письменной работы или подготовки к устному ответу.
  3. Учащиеся, выполнившие письменную работу, сдают ее вместе с черновиком экзаменационной комиссии. Учащиеся, которые не выполнили письменную работу в отведенное время, сдают ее незаконченной.
  4. Для подготовки к ответу на выпускном экзамене по учебному предмету, который проводится в устной форме, учащемуся отводится не более 30 минут.

Члены экзаменационной комиссии слушают ответ учащегося по вопросам билета, о результатах выполнения практических заданий, не прерывая его ответа. Учащемуся могут быть предложены дополнительные вопросы в пределах учебного материала, предусмотренного билетом.

В случае, если учащийся не ответил по билету, экзаменационная комиссия может по его просьбе разрешить ответить по другому билету. При этом в протокол выпускного экзамена вносится соответствующая запись. Вопрос о снижении отметки учащемуся в этом случае решает экзаменационная комиссия.

  1. На выпускных экзаменах по учебным предметам, которые проводятся в устной форме, учащиеся могут пользоваться картами, таблицами, моделями, схемами, муляжами, калькуляторами, лабораторным оборудованием, аудиовизуальными средствами (репродукциями, слайдами, фонозаписями), а также не более пяти минут – текстами художественных произведений, которые необходимо отвечать наизусть.
  2. 9. Письменные работы учащихся после завершения выпускных экзаменов хранятся в сейфе у руководителя учреждения образования и выдаются им для проверки экзаменационным комиссиям. Проверка экзаменационных работ осуществляется в учреждении образования.
  3. Результаты оценивания письменных работ и устных ответов учащихся экзаменационные комиссии вносят в протоколы выпускных экзаменов. Протокол подписывается членами экзаменационной комиссии по соответствующему учебному предмету.
  4. Отметки, полученные учащимися на выпускных экзаменах, которые проводятся в устной форме, объявляются учащимся после окончания выпускных экзаменов, а в письменной форме – не позднее чем за один день до проведения следующего выпускного экзамена.
  5. По учебным предметам, по которым проводятся выпускные экзамены, экзаменационная комиссия выставляет кроме экзаменационной отметки итоговую отметку с учетом годовой и экзаменационной отметок.

Итоговая отметка выставляется:

на уровне экзаменационной отметки за выпускной экзамен, если положительная годовая отметка ниже экзаменационной;

на уровне годовой, если положительная экзаменационная отметка ниже годовой.

В случае, если разница между годовой и экзаменационной отметками составляет два и более балла, итоговая отметка выставляется как среднее арифметическое экзаменационной и годовой отметок.

При получении экзаменационной отметки ”0“ баллов не может быть выставлена положительная итоговая отметка.

  1. В случае разногласий между членами экзаменационной комиссии в оценивании письменной работы либо устного ответа учащегося, а также при выставлении итоговой отметки вопрос решается большинством голосов с обязательной записью в протокол выпускного экзамена мнений членов комиссии, которые не согласны с выставленной отметкой. При равном количестве голосов преимущество отдается предложению в пользу учащегося.

Окончательное решение по спорным вопросам принимается отделом (управлением) образования местного исполнительного и распорядительного органа по месту нахождения учреждения образования.

  1. Экзаменационные и итоговые отметки, которые выставлены учащимся выпускных классов, а также годовые отметки по учебным предметам, которые включаются в свидетельство об общем базовом образовании (свидетельство об общем базовом образовании с отличием), или в аттестат об общем среднем образовании (аттестат об общем среднем образовании особого образца с награждением золотой (серебряной) медалью) по итогам их изучения в предыдущих классах, пересмотру не подлежат.

 

 

 

 

 

свернуть

Методическая работа

Мэта школы на 2020/2021 навучальны год:

 

Забеспячэнне павышэння якасці адукацыі на аснове стратэгіі ўстойлівага развіцця праз удасканаленне адукацыйнай прасторы, якая забяспечвае ўмовы для самарэалізацыі суб'ектаў адукацыйнага працэсу.

 

Задачы:

  1. Працягнуць працу па развіцці кампетэнтнасці педагогаў і навучэнцаў, матываваных на выніковы ўдзел у інтэлектуальных конкурсах, прадметных алімпіядах, конкурсе прац даследчага характару, на аснове распрацаваных праграм індывідуальнай працы з высокаматываванымі навучэнцамі, выкарыстоўваючы магчымасці дапрофільнай падрыхтоўкі.
  2. Сістэматызаваць вопыт педагогаў па фарміраванні ў навучэнцаў пачуцця грамадскасці і патрыятызму, любові да сваёй Радзімы, папулярызацыі беларускай мовы, заснаванай на краязнаўстве і багатых школьных этнакультурных традыцыях праз рэалізацыю інавацыйнага праекта «Укараненне этнакультурных тэхналогій для пашырэння і ўзбагачэння адукацыйнага асяроддзя ўстановы адукацыі».
  3. Ствараць умовы для аб'яднання працы педагагічнага калектыву па развіцці экалагічнай кампетэнтнасці навучэнцаў праз рэалізацыю педагагічнага праекта «Развіцце экалагічнай кампетэнтнасці навучэнцаў на аснове стратэгіі ўстойлівага развіцця» і рэспубліканскага праекта «Зялёныя школы» з мэтай выхавання грамадзяніна, падрыхтаванага да практычнага ўдзелу ў паляпшэнні стану навакольнага асяроддзя, выяўленні і садзейнічанні рашэння экалагічных праблем.
  4. Праводзіць работу па падрыхтоўцы навучэнцаў да ўсвядомленага выбару прафесіі ў адпаведнасці з іх здольнасцямі, псіхафізіялагічнымі данымі, патрэбамі грамадства, а таксама да далейшага фарміравання станоўчай матывацыі да працоўнай дзейнасці.

 

Метадычная тэма:

Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў па пытаннях арганізацыі вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў.

Метадычныя фарміраванні  і іх кіраўнікі:

  1. МА настаўнікаў пачатковых класаў, настаўнікаў-дэфектолагаў і выхавальнікаў ГПД - кіраўнік А.С.Гаўрылік, настаўнік пачатковых класаў першай катэгорыі.
  2. МА настаўнікаў гуманітарнага цыкла - кіраўнік А.В.Шачыкава, настаўнік рускай мовы і літаратуры вышэйшай катэгорыі.
  3. МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла - кіраўнік П.У.Міхалёнак, настаўнік фізікі вышэйшай катэгорыі.
  4. МА класных кіраўнікоў - кіраўнік А.І.Сэсарава, класны кіраўнік 6 класа.
свернуть