Мэта семінара: удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў для павышэння якасці адукацыі.
Задачы:
разгледзіць актуальнасць ідэі арганізацыі адукацыйнай практыкі школы ў інтарэсах устойлівага развіцця;
арганізаваць групавую працу настаўнікаў па складанні параўнальнай характарыстыкі традыцыйнага і кампетэнтнаснага падыходаў у адукацыі;
вызначыць напрамкі далейшай работы педагагічнага калектыву згодна з стратэгіяй устойлівага развіцця.
План правядзення семінара
Настаўнік у адукацыйным працэсе выконвае разнастайныя ролі. Кожная роля - гэта сукупнасць пэўных сацыяльна чаканых дзеянняў. Традыцыйныя ролі педагога ў школе (тыя ролевыя дзеянні, якія ён звычайна выконвае ў адносінах да вучняў) - дыдакт, ментар, носьбіт і перадатчык вопыту, выхавальнік, оцениватель, кантралёр, кіраўнік, старэйшы таварыш, наглядчык. Што ж тычыцца роляў, якія важна асвойваць і ажыццяўляць сучаснаму педагогу, то яны звязаны са зрушэннем «цэнтра цяжару» з настаўніка на вучня. Настаўнік сёння - толькі пасрэднік паміж вучнем і ведамі, які выконвае каардынацыйную працу. Яго пазіцыя - быць побач з вучнем, супрацоўнічаць з ім. Ролі настаўніка, аб якіх ідзе гаворка, - гэта цьютар і фасілітатар.
Педагогі выканалі заданні, склалі сінквейны.
свернуть